Wyszukaj produkt

loading...

Kartoniki z okienkiem

Wprowadzenie nowych kartoników z okienkiem z nowoczesnym rozponawalnym designem. Opakowanie jest charakterystyczne poprzez swoją nową szatę graficzną oraz tożsamość marki Thirard.

Poczucie ceny produktu jest podkreślone poprzez opakowanie kartonikowe, a odczucie jakości jest wzmocnione poprzez aspekt dotykowy, kiedy trzymamy produkt w ręku.

 

Kolor brązowy podnosi temat środowiska przyrodniczego, a także przypomina o naszym zaangażowaniu w ochronę środowiska. Natomiast kolor czerwony na opakowaniu jest kolorem, który odnosi się do koloru naszego logo, a także do pojęcia bezpieczeństwa.

Pierwsze kartoniki  z okienkami powstały w ramach nowego konceptu marketingowego – Adventures, a które różnią się znacznie od innych opakowań. Opakowanie te w 100% nadaje się do recyklingu, składa się z kartonu recyklingowego, dobrze oznaczonego, aby ułatwić konsumentowi segregację oraz z przeźroczystego plastiku również nadającego się do recyklingu (wykonanego z recyklingowanych platikowych butelek).

 

 

 

Opakowanie oznaczone znakiem FSC świadczące o pochodzeniu z lasów zarządanych ekologicznie, z korzyścią dla społeczeństwa oraz ekonomicznie odpowiedzialnych.

Znaki Imprim’Vert® gwarantują proces i wydruk potwierdzający proces i zasadę :,, drukować oznacza pozostawić ślad na papierze, a nie na otaczającym nas środowisku,,

Opakowania łatwe do identyfikacji dla jasnego i pełnego szacunku wizerunku podkreślają nasze zaangażowanie na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu

.